سولدوز صنعت آذربایجان

طراحی و ساخت انواع اتصالات فولادی سایز بالا

سولدوز صنعت آذربایجان

طراحی و ساخت انواع اتصالات فولادی سایز بالا

به سولدوز صنعت آذربایجان خوش آمدید...طراح و مجری انواع گنبد و گلدسته،سند پلاست ،شات پلاست،اپوکسی،انواع اتصالات سایز بزرگ

اسلایدر

سولدوز صنعت آذربایجان
طراح و مجری گنبد و گلدسته های آلومینیومی و استیل
طراحی و ساخت انواع اتصالات فلزی سایز بالا
انواع سازه های فلزی
خطوط آب ،نفت و گاز
سند پلاست و شات پلاست
اپوکسی
فریبرز چابک 09144487974
فرامرز چابک09141405495

کاشی کاری

انواع گنبد

مناره آلومینیومی

نصب مناره

گلدسته استیل

گلدسته طرح حرم مطهر امام رضا (ع)

آیینه کاری

صنایع فلزی

گنبد سازی

صنایع برودتی

ساخت اتصالات سایز بالا

مترجم سایت

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

مناره شمس تبریزی یا شمس دنبلی برج زیبایی است که در گذشته در وسط باغ مشجری در گوشه شمال‌غربی شهر خوی قرار گرفته بود. امروزه این مناره در میان ساخت و سازهای جدید شهری در محله شمس تبریزی شهر خوی قرارا گرفته است. طایفه دنبلی یکی از ایلات کرد غرب کشور بوده که از قرن چهارم تا سیزدهم هجری نفوذ و اقتدار زیادی در دستگاههای حکومتی داشته‌اند و در زمان صفویه تا اوایل سلطنت قاجار شهر خوی مرکز حکمرانی دنبلیان و تنها بعنوان یک اثر تاریخی مورد بازدید می‌باشد.

فریبرز چابک

زلزله بزرگ و مخرب سال ۱۳۰۹ سلماس موجب کشته شدن ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر در سلماس شد. این زلزله که بزرگی آن را بربریان (۱۹۷۴) ۷/۴=M و مؤسسه ژئوفیزیک ۷/۲=M برآورد کرده است یکی از مخربترین زلزله‌های آذربایجان و شاید منطقه خاورمیانه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـــه، 17 اردیبهشت 1393 خورشیدی برابر با 7 رجب 1435 هجری و 7 می 2014 میلادی است. روزی که تاریخ شاهد وقوع یک فاجعه عظیم انسانی در شهر سلماس بود.

زلزله بزرگ و مخرب سال ۱۳۰۹ سلماس موجب کشته شدن ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر در سلماس شد. این زلزله که بزرگی آن را بربریان (۱۹۷۴) ۷/۴=M و مؤسسه ژئوفیزیک ۷/۲=M برآورد کرده است یکی از مخربترین زلزله‌های آذربایجان و شاید منطقه خاورمیانه می‌باشد بطوریکه سال ۱۹۳۰در تاریخ زلزله‌شناسی بنام ۱۹۳۰سلماس ثبت شده است.

پس از استقرار آرامش در سلماس، شهر جدیدی در یک کیلومتری دیلمقان - در محل فعلی شهر سلماس با نقشه صحیح شهر سازی و مهندسی و به صورت شطرنجی مهندس اسدالله خاورزمین احداث و به هر یک از اهالی شهر ویران شده سلماس قطعه زمین مناسبی جهت خانه سازی و اسکان داده شد.

 

از ویرانه‌های سلماس امروزه چیزی باقی نمانده است، بجز پایه دیوارهای مسجد آقا «آقامچیدی» و سنگهای منشوری شکل ستونهای مسجد که جای دارد محل این آثار توسط میراث فرهنگی حصار کشی شده و بعنوان یادگاری از زلزله مشهور و ویرانگر ۱۹۳۰م سلماس برای آیندگان جهت عبرت و برنامه ریزی اصولی جهت تلاش برای بسط دانش زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در منطقه استفاده گردد.

منبع :ندای ارومیه

فریبرز چابک
فریبرز چابک
فریبرز چابک
فریبرز چابک
امتیاز دهید:
به این سایت

سولدوز صنعتکد امتیاز +1 در گوگل